четвер, 30 травня 2013 р.

Я вдячний Богу

Я вдячний Богу
Я вдячний Богу – за все що є…
Іде рік за роком – але ми з Тобою вже не ті…
Пройдуть роки, наступить час…
За будим все – що єднало нас…

Подарую Я тобі букет троянд…
Ціную - тіьЯ в Тобі – красу душі твоєї…
Усмішка на устах – промінь щастя…
Але уже не мій – не для мене сяєш Ти…

Не вини мене – що обрав собі таке життя…
Так…моя…вина… багато в чому промовчав…
Не вміла Ти – лиш бути вірною в любові…
А була – більше чим життя мені…

Тепер з Тобою – ми чужі…
І танець – з іншим Ти танцюєш…
Кохати вірно – життя мене навчило…
Бути щирим, добрим – тільки не з тобою вже тепер…

Залишились від Нас – спогади в серцях…
Коли перед Богом – клялись ми…
Завжди кохати, не розлучитись, навіть у вісні…
Але багатство – ось твій шлях…

Ніколи Я Тебе в голос – не згадаю…
Твоє ім’я – ніколи не назву…
Пробачити - все в житті можливо…
Лиш зраду – серце не простить…

Ти з криком, злістю – сплила наші два мости…
Розвела навіки береги…
Ти і Я – лиш сон… історія – брехні…

Розбила Ти мене, ненавистю душу напоїла…
І серце – кригою покрилось… холодом в пітьмі…
Коли побачив – як інших обіймаєш…
Ночі – з ними Ти проводиш…

Згадаєш Ти моє ім’я – з байдужістю, образою…
Але у мене є Вона… - Моя єдина та кохана…
Одна лиш – дівчинка Моя…

Я вдячний Богу – що зустрів, зараз поруч, завжди з Нею..
Любов Кохання – у серцях у нас пала…
І Ми – сім’я тепер… і скоро в нас – народяться наші діточки…

Автор: Сергій Сопрунов 

Немає коментарів:

Дописати коментар