четвер, 30 травня 2013 р.

Коханий, я з тобою не прощаюся

Коханий, я з тобою не прощаюся
Я розгубила всі слова з тобою в танці,
І ти здивуєшся, та я тебе люблю,
Для тебе просинаюся уранці,
Для тебе просинаюся уранці,
І лиш для тебе серце бережу!
Хоч я тобі чужа, і все це знаю…
Ти не згадаєш імені мого,

Але від цього менше не кохаю, 
Але від цього менше не кохаю…
Хоч розумію – все давно пройшло.
Моя далека, нездійсненна мрія,
Мій спогад серед тисячі хвилин
Хоч я була у тебе не єдина,
Хоч я була у тебе не єдина,
А ти у мене був завжди один.
Я вірю що колись ще закохаюся, 
Але у серці я залишуся твоя,
Коханий, я з тобою не прощаюся
Коханий, я з тобою не прощаюся…
Хоча прощатися давно прийшла пора.

Вірш Богдани Пеняк

http://vklik.org.ua/status/statusy-pro-kohannya

Немає коментарів:

Дописати коментар