субота, 5 березня 2016 р.

Я для тебе


Я - блискавка без дощу,
Цілую розрядом твою щоку,
Я - грім серед ясної ночі,
Знаходжу твій погляд і очі,
Я - сонце гаряче, що сміло
Наповню енергією твоє тіло,
Я - квітка розкішна й ароматна,
Твій подих зловити здатна,
Я - вітер свіжий і легкий,
Твій голос поширюю лункий,
Я - пісня гаряча й твоя,
Душу твою чіпляю щодня,
Я - світла яскрава зоря,
І вже для тебе не страшні моря,
Я - килим зелений із стрункої трави,
По якому ходитимеш нестримний ти,
Я - вода швидка й стрімка,
Напуватиму тебе я крадькома,
Я - тінь, як невід*ємна часточка тебе,
Яка тебе від злого світу проведе,
Я - стріла, що гостра як лезо,
Потраплю в серце і не щезну,
Я - дівчина із крихкого кришталю,
Сплету долю свою з твоєю запахом мигдалю!


  кришталева дівчина

Немає коментарів:

Дописати коментар