неділя, 3 листопада 2013 р.

Якщо ти не проти - піди з мого життя

Якщо ти не проти - піди з мого життя
Щоб вижити я маю залишитися сама
І щоб забути те, що ми з тобою прожили
І щоб вернути все, що втрачено, коли був ти

Якщо ти не проти - зникни з моїх снів
Бо я пуста неначе тиша, вже зникли мрії всі
Ти все зробив для мене, з свого боку, все що міг
Та все ж мої надії перетворилися на білий сніг

Якщо ти не проти - забудь усе що з нами відбулось
Бо я лиш іграшка в твоїх руках, тремтлива частка своїх метаморфоз
А серце - камінь, наче тисячі жахливих слів
Моя сутність тане, без тебе я ніхто - тому іди

Якщо ти не проти - зроби останній вияв доброти
Візьми мою душу з собою, їй від тебе вже ніколи не втекти
А моє серце залиш, бо воно вже не діє
Адже всередині пусто, й воно скоро зітліє
Виктория Фуркад

Немає коментарів:

Дописати коментар