неділя, 3 листопада 2013 р.

Дівчина кидає хлопця у вірші

Ми зовсім різні з тобою,
І маєм свою мету,
Та залишатись собою немає часу я йду,
Я йду назавжди від тебе,
Я покидаю тебе,
Не обіжайся на мене,
Повір любила тебе,
За все любила на світі,
та зрозуміла одне,
нам не судилось зустрітись,
Но ми зустрілись і все.....
Все,що було лиш між нами,
Більше немає ніде,
Ми тепер стали чужими....
Я йду від тебе а ти,
Не розумієш що сталось,
Та з часом все ти поймеш,
"Тобі завдала я болю,
Ти ненавидиш мене,
Та несуди так суворо,
Вибач як зможеш мене!"
Ми розійдемось навіки,
Ти непобачиш мене,
Я незустрінусь з тобою,
Ми тепер зовсім чужі.
Спогадів більше немає,
Я зруйнувала усе,
"Я просто хотіла любові,
Я просто хотіла тепла,
Я бути хотіла з тобою,
А в тебе все часу нема"
Та знай я не люблю чекати,
А може не вмію лише,
Одне тобі хочу сказати
"пробач"якщо зможеш мене!
Леся Васильєва

Немає коментарів:

Дописати коментар