вівторок, 26 січня 2016 р.

Душа чому ти так болиш?

Скажи мені душа 
Чому ти так болиш? 
Чому щоночі рвешся ти до нього? 
Ти все мордуєшся,кричиш 
А йому вже недотого 
Він сам по собі 
Сам в своїх думках 
Ти дала все що він просив 
Йому вже стала некохана 

А пам*ятаєш як вперше ви зустрілися колись? 
Перший погляд перша усмішка красива 
Перший дотик до руки перше слово його"Любима" 
А пам*ятаєш поцілунок який заставив серце битись 
Слова"Пробач,Люблю Прощай" 
І сльози які неможливо зупинити 

Він був такий любимий дорогий 
Ти за ним в огонь та воду 
і душу ти навиворіт для нього 
а лиш його колюча фраза"Пробач я більше незтобою" 
ти стала непотрібна мені повір 
я просто дихаю чужою 
Вона тепер у мене в голові,душі 
лише у неї я як в омут з головою 

Пробач мене та відпусти небуду більш ніколи я зтобою 
Ти будеш щаслива,кохана та тільки не зімною 
Неможна жити з тим хто чужий душою 
Бо будеш ти поранена його стрілою 
Тому милі дівчата пам*ятайте 
у відносинах потрібно коханими бути,кохати 
а не просто існувати 

Автор: Вікторія Ярченко


Дівчина з сигаретою в руках

Немає коментарів:

Дописати коментар