вівторок, 26 січня 2016 р.

Не можу без тебе!!!


- "Поглянь у це сіре небо,
Відчуй легкий присмак болю.
Вже світ навкруги мертвий.
Вже всі людські душі на волі."
А кров знов тече по асфальту.
І вітер немов шаленіє.
А хтось тихо-тихо співає
Про те, що нема вже надії.
Повільно кошмари долаю.
А біль мені ріже в очі.
Невже вороття вже немає
З цієї страшенної ночі?
І я захлинаюся криком:
- "Я хочу...Я жити хочу!"
А вітер безжально, дико
Кидає в кайдани ночі.
- "Поглянь у це сіре небо!" -
Шепоче мені хтось на вухо
- "Вже світ навкруги мертвий!
В останнє цю тишу послухай!"
І падаю я у безодню...
І все навкруги ніби тане.
Нема а ні сліз, а ні болю,
Лише у душі моїй рани.

Та знову мені світить сонце.
І зовсім не сіре небо.
Усі ці нічні жахіття -
Це лиш одна ніч без тебе.


Обнімаються біля моря, хлопець з коханою

Немає коментарів:

Дописати коментар