субота, 30 січня 2016 р.

Крига в серці


Небо плаче наді мною
Ми розбіглися з тобою
Тугу я свою топлю в вині

Я не прошу повернутись
Просто важко так забути
Те шалене й ніжне почуття

Те що разом нас тримало
Те що серце зігрівало
Тещо дах мені зірвало
Жаль але його не стало

Ніч ятрить на серці рани
Іспливають мов зтуманом
Спогади про ту кого любив

Лиш під ранок я засну
Але вже не поверну
Те шалене й ніжне почуття

Те що разом нас тримало
Те що серце зігрівало
Тещо дах мені зірвало
Жаль але його не стало

Вітер небом хмари носить
Літо щастя не приносить
Бо на серці вже давно зима

Крига в серці вже не скресне
Бо ніколи не воскресне
Те шалене й ніжне почуття

Те що разом нас тримало
Те що серце зігрівало
Тещо дах мені зірвало
Жаль але його не стало
29.11.07 


Автор: Бурий Сергій


крижане серце

Немає коментарів:

Дописати коментар